نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی‌های بازرگانی بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • آمیخته بازاریابی از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • آمیخته بازاریابی ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • آمیخته یکپارچه بازاریابی ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]

ا

  • اجتناب از برند نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • احساسات بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • ادراک مشتری واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
  • ارزش ویژه برند ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
  • اعتماد بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • اعتماد عمومی جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • افراد مشهور مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • الکتروآنسفالوگرام (EEG) بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • انگیزه خرید نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • انگیزه های بشردوستانه تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
  • انگیزه های مذهبی تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]

ب

  • بازاریابی بشردوستانه تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
  • بازاریابی خیرخواهانه تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
  • بازاریابی سبز ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • بازاریابی صادرات طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
  • بازاریابی عصبی بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • بازار سرمایه جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • بحران " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
  • برند سبز بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
  • بورس علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]

پ

  • پایداری تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • پیامدهای استعاره‌های دیداری ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • پشیمانی پس از خرید ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]

ت

  • تبعیض درک‌شده تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
  • تبلیغات مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • تبلیغات بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
  • تبلیغات تعاملی ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • تجربه خرید نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • تجربه منفی مشتری نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • تحلیل پوششی داده ها طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
  • تخطی از قراردادهای روانشناختی بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • تداوم خرید الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • ترکیب بهینه کالا طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
  • تکنیک دلفی ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • تمایل " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
  • تمایلات رفتاری ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • تمایل به خرید از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • توانمند سازی طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
  • تئوری پومپین علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]

ج

  • جرایم بازار سرمایه جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • جمع‌های همتایان بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
  • جهت گیری سرمایه گذاری علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]

خ

  • خیانت ادراک شده برند دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • خرید سازمانی الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]

د

  • دلبستگی به برند دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • دینداری بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]

ر

  • راهبردهای پیشگیری جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • ریسک شهرت واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
  • رفتار خرید تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • رفتار مشتری ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • رفتار مشتری صنعتی ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
  • رفتار مصرف پایدار ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • رفتار مصرف کنندگان ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
  • رفتار مصرف‌کننده تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • رفتارهای شهروندی مشتریان بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]

س

  • سازمان تأمین اجتماعی طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • سرمایه‌گذاران جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
  • سهم بازار ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]

ص

  • صادرات فرش دستباف ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
  • صنعت محصولات صوتی و تصویری الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • صنعت مد تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]

ع

  • عدم تمایل " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
  • عصبانیت مشتری تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]

ف

  • فروشگاه رفاه طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]

ق

  • قابلیت‏های بازاریابی ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
  • قابلیت‏های پویا ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
  • قدرت ستاره مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • قدرت واکنش تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
  • قصدخرید بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • قصد خرید مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • قصد خرید مصرف‌کننده بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
  • قصد شکایت تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]

ک

  • کرونا تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
  • کووید-19 " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]

گ

  • گردشگری ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • گردشگری داخلی " بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
  • گردشگری غذا ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]

م

  • محصولات ارگانیک از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
  • محصولات لوکس بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • محصولات مشابه اصل الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • مد سریع تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
  • مراکز تجاری کیش ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
  • مزیت رقابتی ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدن واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
  • مصرف شیر بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
  • مصرف کننده مسلمان بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • معادلات ساختاری طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • مقابله با برند نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • مقایسه اجتماعی ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
  • منابع پشیمانی ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
  • مناطق ویژه اقتصادی طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
  • مولفه های نگرشی از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]

ن

  • نشانه های روانشناختی علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
  • نظریه تلنگر ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • نظریه داده بنیاد ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
  • نظریه رفتار برنامه ریزی شده ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
  • نظریه مفهوم سازی بنیادی (داده بنیاد) الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
  • نظریه هویت‌یابی اجتماعی بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
  • نفرت از برند نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
  • نفرت از برند دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
  • نقض قراردادهای روانشناختی بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
  • نگرش به برند مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
  • نگرش مصرف کننده بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
  • نگرش مصرف‌کننده بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
  • نوجوانان بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
  • نوگرایی مصرف‌کننده بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]

و

  • واکنش‌های مشتری ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
  • وجود همراه در خرید نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • وفاداری مشتریان طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]

ه

  • هیجان نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
  • هوشمندی رقابتی ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]