آ
-
آگهیهای بازرگانی
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
آمیخته بازاریابی
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
-
آمیخته بازاریابی
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
آمیخته یکپارچه بازاریابی
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ا
-
اجتناب از برند
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
احساسات
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
ادراک مشتری
واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
-
ارزش ویژه برند
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
-
اعتماد
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
اعتماد عمومی
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
افراد مشهور
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
الکتروآنسفالوگرام (EEG)
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
انگیزه خرید
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
انگیزه های بشردوستانه
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
-
انگیزه های مذهبی
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
ب
-
بازاریابی بشردوستانه
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
-
بازاریابی خیرخواهانه
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
-
بازاریابی سبز
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
بازاریابی صادرات
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
-
بازاریابی عصبی
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
بازار سرمایه
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
بحران
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
-
برند سبز
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
-
بورس
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
پ
-
پایداری
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
پیامدهای استعارههای دیداری
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
پشیمانی پس از خرید
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
ت
-
تبعیض درکشده
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
-
تبلیغات
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
تبلیغات
بررسی رابطه به خاطر سپاری پیامهای بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 129-142]
-
تبلیغات تعاملی
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
تجربه خرید
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
تجربه منفی مشتری
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
تحلیل پوششی داده ها
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
-
تخطی از قراردادهای روانشناختی
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
تداوم خرید
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
ترکیب بهینه کالا
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
-
تکنیک دلفی
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
تمایل
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
-
تمایلات رفتاری
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
تمایل به خرید
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
-
توانمند سازی
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
-
تئوری پومپین
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
ج
-
جرایم بازار سرمایه
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
جمعهای همتایان
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
-
جهت گیری سرمایه گذاری
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
خ
-
خیانت ادراک شده برند
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
خرید سازمانی
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
د
-
دلبستگی به برند
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
دینداری
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
ر
-
راهبردهای پیشگیری
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
ریسک شهرت
واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
-
رفتار خرید
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
رفتار مشتری
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
رفتار مشتری صنعتی
ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
رفتار مصرف پایدار
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
رفتار مصرف کنندگان
ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 185-213]
-
رفتار مصرفکننده
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
رفتارهای شهروندی مشتریان
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
س
-
سازمان تأمین اجتماعی
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
سرمایهگذاران
جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایهگذاران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 113-127]
-
سهم بازار
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
ص
-
صادرات فرش دستباف
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
-
صنعت محصولات صوتی و تصویری
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
صنعت مد
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
ع
-
عدم تمایل
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
-
عصبانیت مشتری
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
ف
-
فروشگاه رفاه
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
-
فروشگاههای زنجیرهای
طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاههای زنجیرهای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-26]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
-
قابلیتهای پویا
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 214-239]
-
قدرت ستاره
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
قدرت واکنش
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
-
قصدخرید
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
قصد خرید
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
قصد خرید مصرفکننده
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
-
قصد شکایت
تأثیر تبعیض درکشده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیلگر قدرت واکنش مشتریان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 94-114]
ک
-
کرونا
تأثیر انگیزههای مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 115-135]
-
کووید-19
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
گ
-
گردشگری
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
گردشگری داخلی
" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 " [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-27]
-
گردشگری غذا
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
م
-
محصولات ارگانیک
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
-
محصولات لوکس
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
محصولات مشابه اصل
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
مد سریع
تحلیل رفتار خرید مصرفکنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 45-69]
-
مراکز تجاری کیش
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
-
مزیت رقابتی
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدن
واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 72-90]
-
مصرف شیر
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
-
مصرف کننده مسلمان
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
معادلات ساختاری
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
مقابله با برند
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
مقایسه اجتماعی
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
-
منابع پشیمانی
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
-
مناطق ویژه اقتصادی
طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 147-184]
-
مولفه های نگرشی
از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 91-112]
ن
-
نشانه های روانشناختی
علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 206-219]
-
نظریه تلنگر
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 28-50]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
-
نظریه رفتار برنامه ریزی شده
ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 180-205]
-
نظریه مفهوم سازی بنیادی (داده بنیاد)
الگوی تداوم خرید محصولات مشابهاصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابهاصل) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 70-89]
-
نظریه هویتیابی اجتماعی
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
-
نفرت از برند
نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
-
نفرت از برند
دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 138-159]
-
نقض قراردادهای روانشناختی
بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 51-70]
-
نگرش به برند
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 68-93]
-
نگرش مصرف کننده
بررسی تاثیر دینداری مصرفکنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 143-166]
-
نگرش مصرفکننده
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
-
نوجوانان
بررسی تصویر ذهنی فردی و بینافردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویتیابی و جمعهای همتایان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 27-49]
-
نوگرایی مصرفکننده
بررسی اثر نوگرایی مصرفکننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرفکننده (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهر اردبیل) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 107-128]
و
-
واکنشهای مشتری
ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 128-146]
-
وجود همراه در خرید
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
وفاداری مشتریان
طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 136-159]
ه
-
هیجان
نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعهای کیفی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 50-67]
-
هوشمندی رقابتی
ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 160-179]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد